Jak szukać?»

Aktualnie jesteś » Reklama » Reklama standardowa w Gazecie Podatkowej – wymagania techniczne
Reklama standardowa w Gazecie Podatkowej – wymagania techniczne

Wymagania techniczne - formy standardowe

Reklamy i ogłoszenia

  1. Pliki akceptowane do zamieszczenia reklamy/ogłoszenia wymiarowego na łamach Gazety Podatkowej:
    1. EPS (Encapsulated Postscript File),
    2. TIFF (Tagged Image File Format),
    3. reklama/ogłoszenie czarno-białe: 200–300 dpi,
    4. reklama/ogłoszenie barwne: 250–300 dpi,
    5. pliki muszą zawierać barwy z modelu CMYK.
  2. Reklamy/ogłoszenia mogą być dostarczone na:
    1. dyskietkach formatu IBM PC 3.5,
    2. płytach CD zapisanych w formacie ISO-9660,
    3. płytach DVD,
    4. e-mail: reklama@gofin.pl
    5. FTP: zostanie przesłany na prośbę Ogłoszeniodawcy.
  3. Nazewnictwo: Każda następna nanoszona poprawka do wersji podstawowej reklamy/ogłoszenia winna być oznaczona literą arabską wg kolejności zgłoszonych korekt.
  4. Kolejność druku:
    1. C (cyjan),
    2. M (magenta),
    3. Y (yellow),
    4. K (black).
  5. Stopień pisma:
    1. Sumaryczny stopień pokrycia CMYK: max. 240%
    2. Min. stopień pisma jednoelementowego – jednokolorowego czarnego: 5 pkt
    3. Min. stopień pisma dwuelementowego – jednokolorowego: 8 pkt
    4. Min. stopień pisma jednoelementowego – wielokolorowego: 9 pkt
    5. Min. stopień pisma dwuelementowego – wielokolorowego: 11 pkt
    6. Min. stopień pisma w negatywie (w zależności od typu czcionki): 9–11 pkt
    7. Min. grubość linii: 0,2 pkt

    Przy małych wielkościach czcionki sugerowane fonty bezszeryfowe

  6. Przy druku barwnym, w technologii cold-set przy max. zadrukowaniu wstęgi 4+4, tolerancja pasowania kolorów, wynosi do 0,5 mm.
  7. Powtarzalność nakładu przy druku cold-set wynosi 95% w polu zadruku.
  8. Gęstość optyczna:
    1. farba "yellow": 0,90 D
    2. farba "magenta": 0,90 D
    3. farba "cyjan": 0,90 D
    4. farba "black": 1,10 D
  9. Dopuszczalna różnica gęstości optycznych pomiędzy aplami może wynosić na odbitce: do ±0,3 D.
  10. Przyrost punktu: Przyrost punktu rastrowego w tonach średnich wynosi do 30%. Podczas druku następuje powiększenie punktów rastrowych i jest ono największe dla rastra o pokryciu powierzchni 40%–60%.
 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • zapewnienia prawidłowego działania serwisów (utrzymania sesji),

  • analizy statystyk ruchu i reklam w serwisach,

  • zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu wyświetlenia personalizowanych reklam.

Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o.

Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam jest partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. (SDO). Odbiorcą informacji z plików cookies są Netsprint S.A., Google LLC oraz spółki zlecające SDO realizację kampanii reklamowej, a także podmioty badające i zliczające tę kampanię. Dane te mogą ponadto zostać udostępnione na rzecz partnerów handlowych SDO.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora w serwisie internetowym.

  • Dobrowolna zgoda

    Aby móc wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Pani/Pana zainteresowań, partner Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Stroer Digital Operations sp. z o.o. musi mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne (nie ma obowiązku jej udzielenia).

Zgoda

W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w związku z możliwością wyświetlenia reklam dopasowanych do Pani/Pana zainteresowań poprzez kliknięcie w przycisk „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody.